Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

15 Julai 2011

PPC # Gempar : Permohonan Maaf Blogger GAP Kepada Tun Mahathir Mohamad !!!

Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih




Panglima terharu membaca permohonan maaf GAP kepada orang yang pernah dicerca olehnya ketika dia masih belum lagi sedar keikhlasan dan diri sebenar negarawan kita.


Maka di sini diperturunkan permohonan maaf GAP kepada anda semua untuk kita juga mencontohi tindakan terpuji beliau.


Ramai lagi angkatan PKR yang sudah menyeberangi 'halangan' sehingga mereka kini menjadi orang yang kuat membongkar kebobrokkan PKR yang pernah menjadi parti cinta sehidup semati angkar virus anwarisme.


Meskipun tidak mendapat gaji dari UMNO atau BN walau sesenpun. Dulu mereka berjuang demi kebenaran dan kini mereka juga menggunakan kebenaran sebagai pedoman bukan wang.


Bacalah artikel maaf GAP di bawah dan mari kita sebarkan.





BISMILLAHHIRAHMANNIRAHIM

ASSALAMUALAIKUM WB AYAHANDA TUN DR MAHATHIR DAN KELUARGA.

saya, dengan nama pena blog gerakan anti pkr menyusun sepuluh jari memohon jutaan ampun dan maaf di atas kebiadapan saya melabel ayahanda tun dr mahathir dan keluarga sewaktu saya berada dalam pkr.( selama 12 tahun).

maaf kan saya . ayahanda tun ,segala cerita  ayahanda mengenai anwar ibrahim akhirnya telah dipertontonkan oleh ALLAH SWT akan kebenarannya.

maaf kan saya. dosa saya selama  ini cukup banyak kepada ayahanda tun.penyesalan ini luar biasa dalamnya.penyesalan ini takkan bisa padam selagi saya tak dapat cium tangan ayahanda tun dan melafazkan permohonan jutaan ampun dan maaf.tolonglah maafkan kesilapan saya wahai ayahanda tun..

dengan perasaan rendah diri, sudilah kiranya ayahanda tun memaafkan kesilapan dan keterlanjuran saya. sekali lagi ayahanda tun..maafkan saya.wasalam.


Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate