Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

02 April 2011

Mufti Ts Harussani Selamat Dari Gelaran "Syaitan Bisu" Hj Hadi Awang



Harussani: Saya tak membisu, pernah kecam video seks aib Anwar


TERKINI @ 07:14:19 AM 31-03-2011
Oleh Syed Mu’az Syed Putra
March 31, 2011



KUALA LUMPUR, 31 Mac — Tan Sri Harussani Zakaria menafikan tanggapan sesetengah pihak bahawa beliau hanya berdiam diri dan tidak bersuara berhubung pendedahan rakaman video seks yang didakwa melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Sebaliknya, Mufti Perak itu menegaskan, sejak rakaman video seks itu didedahkan awal minggu lalu beliau telah mengeluarkan kenyataan dengan menegaskan pendedahan itu telah mengaibkan Anwar yang juga Ketua Umum PKR kerana ia belum dibuktikan kebenarannya.

“Siapa kata saya tidak bersuara? Siapa kata saya tidak ada cakap apa? Sejak hari pertama lagi saya sudah bercakap mengenai perkara ini dan bagi saya rakaman video seks itu telah mengaibkan Anwar kerana tidak saksi yang boleh buktikan.



Hj Hadi kata 'syaitan bisu' kepada Ulama yang tidak  ulas tentang pendedahan video seks. 

Tetapi jenis 'syaitan' manakah pula kita nak kata kepada penyokong peliwat dan perosak agama Islam dalam parti beliau? 

Soalan kena jawab sebelum kena azab di akhirat.


Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah

1 ulasan:

AJAI62 berkata...

Assalam Bro

Syaitan bisu tu semuanya ulama yang ada dalam PAS. Syaitankan suka bersubahat dengan perkara maksiat. Ada satUu lagi syaitan angguk...Bung yang kata...heheheh

Cari Blog Ini

Translate