Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

01 Februari 2010

Edisi Umum : 1,2,3 mula

salam chegu..

tak sangka nama saya naik pula dalam artikel chegu.. hehehe

saya setuju kita tak perlu kejar kuantiti artikel tetapi lebih fokus kualitinya.

saya jika tak sempat tulis saya akan salin apa jua bahan yang boleh dikongsi bersama pembaca.

saya setuju kita kena tulis berbagai perkara yg berlaku di sekeliling kita.

cuma saya terfikir bagaimanakah cara menghasilkan tulisan yg dpt menarik perhatian orang sehingga mereka tertunggu tunggu tulisan yg kita hasillkan.

adakah dengan menjadi terkenal terlebih dahulu seperti Raja Petra ?

atau kena jadi artis terlebih dahulu ?

saya fikir perlu sedikit promosi utk blog2 bpn agar dikenali ramai.

tetapi saya belum jumpa cara lebih efektif lagi utk menarik pembaca ke blog kita.

sorry to say, blog lim kit siang sangat tinggi rankingnya di malaysia.

saya check guna alexa.com

saya akan buktikan satu hari nanti kita pun dapat lintas ranking lim kit siang jika kita tahu cara dan kaedahnya.

apa kata kita berlumba ?


1,2,3 mulaaaaaa !!!




Di atas komen saya di blog baru cheguman di sini



Saya kebetulan baru melihat blog baru beliau.

Saya sedang membina blog yang dapat menjadi blog suara bpn 1malaysia yang akan disiapkan seberapa segera.

ia akan diisi oleh blogger BPN dari seluruh malaysia sebagai pengarang tamu.

saya sedang membinanya dan diharap ia dapat menjadi 'surat khabar bpn' untuk alam siber ini..

apa yang saya mahu nyatakan di sini ialah prestasi blog kita masih jauh ketinggalan berbanding blogger pembangkang.

walaupun tak dinafi kita sudah ada sedikit kemajuan.

jangan cepat berputus ada atau cepat merasa bangga..

mari kita tingkatkan lagi usaha agar blog kita setanding atau tidak tertanding lagi di alam siber khasnya di Malaysia.

siapa ada cadangan bagaimana nak naikkan kepopularan blog ( tanpa perlu mencarut dan memaki orang ) sila komen di bawah.

Sekian, selamat menikmati juadah petang !

3 ulasan:

Cheguman berkata...

Salam Panglima,
Saya memang tertunggu-tunggu blog baru BPN tu.

Saya yakin ia akan menjadi 'buletin online' yang mesti dijengah dan artikalnya menjadi pertimbangan semua pihak sebelum membuat keputusan.

Terima kasih kerana mempromosi blog Cheguman Online. Sebenarnya ia adalah persediaan bagi menyambut kelahiran blog baru BPN.

pejuang/// berkata...

Tahniah Panglima, pejuang/// akan terus menyokong segala usaha panglima dalam memantapkan lagi BPN. Perjuang/// kita demi Alif, Ba dan Ta.BPN menyatukan bloggers, maka pejuang/// akan terus membantu selagi terdaya.

AbgTuah berkata...

SALAM PANGLIMA..

BEGITULAH LUMRAH MENTALITI KBANYAKAN MASYRAKAT MALAYSIA NI..

BUKAN ADA KELEBIHAN SANGAT BLOG PEMBANGKANG TU..BERITA BUSUK DAN SAMPAH YG DIPAPARKAN..

MACAM TUKAR TIUB TU..GELAK KAH KAH KAH PUN ORANG SERONOK MASUK..

PEMBANGKANG NI LEBIH SUKA DAN SERONOK

PADA MEMAKI HAMUN KERAJAAN..
PADA YANG MEMBURUKAN KERAJAAN..
PADA YANG NEGATIF DAN RADIKAL..

KURANG GEMAR PADA YANG BENAR, BAIK DAN BERHEMAH..

TU SEBAB BLOG MEREKA HIT JUTAAN..

BLOG KITA BOLEH HIT MACAM MEREKA JUGA..JIKA KITA IKUT MEMAKI HAMUN..

TAPI KITA TAK PERLU TU SEMUA..KITA ADA GARIS SEMPADAN BATASAN DALAM BERBLOGGING...TAK PERLU KITA IKUTI MEREKA UNTUK MENGEJAR HIT. BIAR KITA BERDIKIT-DIKIT TAK MENGAPA ASALKAN KITA MASIH KEKAL KESOPANAN DAN KESUSILAAN..BERHEMAH LAGI BERETIKA..AKHIRNYA TENTU PEMBACA DAPAT MENILAI MANA EMAS MANA SUASA..

Cari Blog Ini

Translate