Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

28 Februari 2010

Edisi Gempak : Video KJ berceramah isu Royalti Minyak Sempena Lawatan Nizar Ke Negeri Pimpinan Nik Aziz Nik Mat




Komen Anda ?

Nampaknya geng Erdogan iaitu Nizar dan Kamarudin Jaafar ( KJ ) sudah bertemu di Tumpat ! adakah ada rancangan sulit antara mereka berdua ?

Boleh jadi :

1) Nizar berminat ganti Husam jadi MB Kelantan ?

2) Kamarudin Jaafar mahu tanya cara menjadi MB terpendek tempohnya di Perak ?

3) Anwar mahu dua geng Erdogan ini memulihkan 'ingatan' Nik Aziz agar teguh membenci UMNO ?



Mungkin anda ada pendapat / hipotesis lebih baik dari saya. Apa kata tulislah di ruang komen di bawah ?



Sudut Rahsia : saya dapat info Nizar sudah pakai kereta Mercedes sekarang. Siapa dapat gambar tu ? Siapa biayai kereta tu ?








4 ulasan:

pembunuhiblis berkata...

Apa, Nizar bekas MB Perak tu pun pakai Mercedes juga?? Kalau betul dia pakai Merc, dah sebiji jadi macam bekas-bekas MB Umno yang semuanya pakai Merc.

Jika betul Nizar pakai Merc, nampaknya dia pun dah 2x5 dengan pemimpin-pemimpin Umno juga. Seperti kata Panglima, di mana Nizar dapat duit? Entah-entah Nizar ni pun macam orang Umno juga dari Ketua Cawangan, Ketua Bahagian hingga Menteri, asal terhidu peluang, terus rembat....ngappp dengan lahap!!!!!

Nota: Aku pun pakai Merc juga. Merc model lama....tapi Merc juga. Tapi tak per lah, aku rakyat miskin yg papa kedana, aku bukan bekas MB PR, aku bukan Ketua Cawangan Umno. Orang papa kedana macam aku pakai Merc tak timbulkan fitnah, sebab aku bukan pemimpin PR mau pun Umno!!

YANG GAMBI berkata...

Salam Pang5, inikah yg ada dalam pemikiran 'pembunuhiblis' ? sepatutnya dia membunuh dulu iblis-iblis yg ada dalam dirinya.... cakap macam orang tak berakal....

Pang5, sudah menjadi kebiasaan puak-puak talibarut DAP, mereka akan sentiasa merancang untuk merosakkan keharminian masyarakat....lebih-lebih lagi masyarakat Melayu Islam.

Tanpa Nama berkata...

Pembunuh iblis - terima kasih kerana datang komen.

memang kerja ko kan. nanti tak berkat upah kau dapat.

aku pelik dulu kutuk org umno sekarang dia juga yang pakai kereta mewah.

tak silap aku pemimpin umno berpakat memakai perdana namun nik aziz di kelantan pakai mercedes.

oh ye, kereta perdana bukan idea pas kan.

sbb itu korang tak setuju dan lebih suka kereta jenama lain.

Unknown berkata...

Bakal PM Malaysia telah diketahui.....tentunya bukan Muhyiddin sila klik disini

Cari Blog Ini

Translate