Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

30 April 2009

Edisi Pagi : Takziah pemergian Laila Taib, Nik Abduh vs Erdogan dan Kegawatan PR di Pulau Pinang !

Cerita 1 : Bil dan talian Streamyx yang menggangu tugasan dan fikiran


Salam perjuangan untuk semua.

Pagi ini sekali lagi saya diuji dan diuji. Berbagai jenis ujian dihadapkan namun ujian ketidakstabilan talian streamyx saya sangat sangat mengganggu emosi dan juga perasaan.

Apatah lagi misi di alam siber ini memerlukan talian yang stabil dan tidak terganggu bagi melancarkan urusan yang sangat diperlukan oleh negara, bangsa dan agama kita saat ini.

Tambahan pula dengan 'sekatan' talian telefon kerana bil yang bertimbun, melengkapkan senario menjadi 'ibarat jatuh ditimpa tangga'...

Saya tidak kisah jika ia hanya saya seorang tanpa melibatkan kawan kawan namun kerana tugas saya sebagai YDP BPN maka saya merasa terkilan dan kecewa di atas masalah yang berlaku dan di luar kemampuan saya menentukannya.

Adakah ia akan berpanjangan atau akan berakhir tidak lama lagi ? Wallahu A'lam



Cerita 2 : Salam Takziah untuk Arwah 




gambar BERNAMA


Al Fatihah kita hadiahkan kepada Puan Sri Laila Taib, isteri Ketua Menteri Sarawak yang meninggal dunia semalam. Moga segala dosa dosa Arwah akan diampun Allah dan ditempatkan di syurga bersama Nabi2 para Syuhada dan Solehin. 

PM turut menyuarakan kesedihan seperti laporan di sini

Amin 



Cerita 3 : Berebut kerusi antara Pas dan Pkr di Penanti


permatang pauh by election pkr office area 060808 mansor othman
gambar dari sini


Pas nampaknya seperti akan menjadi huru hara kerana sudah jelas keretakan berlaku di kala PKR sudah umumkan calon mereka iaitu Dr Mansor.Pas Pusat tidak lagi sekata dengan Pas Permatang Pauh seperti laporan Mstar di sini.

kerusi dun penanti pulau pinang 200409
Terkini, Lim Guan Eng mengesahkan bahawa Adun Penanti akan menjadi TKM 1 Pulau Pinang...

Nampak gayanya PAS Permatang Pauh akan memboikot PRK kali ini jika mereka tidak dilayan permintaan agar meletakkan calon PAS di Penanti selepas rakyat menolak PKR yang terbukti gagal memenuhi harapan rakyat yang dahagakan kualiti sebagai pemimpin.

Sebelum beredar, mari baca blog yang mengaku ahli PAS tetapi gaya seperti ahli PKR... Anda setuju atau tidak andaian saya, sila komen di bawah ini.

Blog tersebut juga dengan serius sekali mengecam dan memburukkan Zulkifli Nordin yang ketika artikel tersebut ditulis, sedang digosipkan akan berpindah keluar parti PKR. Link ada di sini http://anakcucunabiadam.blogspot.com 

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate