Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

07 April 2009

Edisi Pagi : Link ke artikel PALSU tentang pengundi HANTU oleh Pembangkang ~ Malaysiakini


Saya menunggu dari pagi tadi lagi jam 7 am untuk publish artikel ini. Tetapi line streamyx yang kejap ok kejap ko menyukarkan hasrat saya.Akhirnya jam 12 baru ok line saya.

Rasa geram melihat taktik kotor menuduh SPR membela pengundi hantu kembali berulang di blog blog pembangkang, terpaks ditahan tahan sehingga artikel ini berjaya disiarkan di sini.

Saya tidak sangka bila menang tidak ada isu pengundi hantu... Tetapi ketika mereka teruk dipinggirkan pengundi maka kita lihat dengan selamba mereka mereka reka cerita pengundi hantu pula. Lalu saya telah kumpulkan link2 blog mereka yang cuba menggunakan isu pengundi hantu untuk memburukkan SPR dan Kerajaan..

Saya pasti rakyat tidak sebodoh yang mereka cuba gambarkan kerana tindakan tersebut bukanlah tindakan orang cerdik bahkan ia menggambarkan tahap intelektual yang rendah. Serendah kata kata mereka yang suka mengutuk dan mengkeji orang tidak sealiran dengan parti mereka sokong. Atau serendah tuduhan mereka bahawa mereka kalah kerana pengundi hantu..

Minta sebarkan mesej ini bagi rakyat sedar bagaimana sikap sebenar pembangkang ini samada di Yahoo Messenger anda, Yahoo Groups atau di blog blog dan di ruang komen yang boleh ditembusi mesej mesej sebegini...

Usaha anda saya ucapkan terima kasih terutamanya kepada blogger pembela negara....Perkembangan terkini Bukit Gantang Bukit Selambau dan Batang Ai akan saya muatkan di sini atau blog rasmi kita di sana...

Terima kasih dan moga kemenangan akan jadi milik kita......

Hidup BPN !!!!



siapa nak baca berita fitnah/menipu/putar belit/palsu blogger sebelah sana  sila ke sini :










Semua pasal pengundi hantu, cerita palsu walhal semasa menang 5 negeri hari tu, tak ada pun sebut  pasal pengundi hantu...memang teruk  betul perangai depa ni.. oleh itu pastikan mereka akan kalah hari ini dan bila bila pun pada masa akan datang.... Jelas perjuagan mereka berbentuk balas dendam dan kebencian..

1 ulasan:

Aiman berkata...

MASE PR MNG PON PGUNDI HANTU ADE JE..SAPE KATE XDA..CUMA UNDI RAKYAT LG RMAI..KLU XDA PGUNDI HNTU..MAJORITI LAGI TINGGI..KO BLEH PK SNDRI KAN..BAS DTG TGH2 PAGI BUAT PE??KTE NK PEG MEMANCING??KOK YE PON NK MANCING XKAN LAA SAMPAI 4 BAS??SAPE XMUSKIL..LGPON HASIL SIASATAN MAFREL PON MNUNJUKKAN ADE NAME PGUNDI YG DH MATI BERKURUN2 DALAM SISTEM SPR??CMNE??ORG YG BUTA HATI JE XNMPAK PENIPUAN INI SEMUA..UDAH2 LAA PANGLIMA..SY MELAYU ANDA PON MELAYU..CKUP2 LAA MEROSAKKAN HUBUNGAN SESAMA MELAYU..

Cari Blog Ini

Translate