Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

24 Januari 2009

Salinan report blog sesat di laman JAKIM

[jakim.bmp]




Alhamdulillah ahli BPN kia,  AzizahNS sudah melaporkan blog sesat di atas kepada JAKIM..

Syabas AzizahNS...

Untuk makluman, sempena Hari Raya Cina ini saya kemungkinan mengalami kesukaran mengakses internet kerana pulang bercuti di Kelantan...

Justeru, saya memohon maaf atas kekurangan saya dan mendoakan perjalanan saya selamat pergi dan balik.

Artikel ini dijadualkan terbit jam 10.10 pm Hari Sabtu 24 Januari 2009.

 Ketika itu mungkin saya sedang tidur di kampung atau sibuk dengan adik beradik yang bukan selalu dapat bersama berbual mesra.

salam perjuangan. ...

7 ulasan:

Tai berkata...

Hang sambut raya cinakah encik?

gotahlantun berkata...

SALAM,

SELAMAT ISTIREHAT BERSAMA KELUARGA.
SELAMAT MEMANDU DAN BERHATI2 DIJALAN RAYA.
JANGAN LUPA OLE2 DARI SERAMBI MEKAH.
TAHNIAH BUAT AZIZAH,KERANA BERTINDAK TEPAT DALAM ISU MENGHINA NABI.DAN DENGAN HARAPAN GANDAKAN LAGI USAHA ANDA.
KAMI AKAN SENTIASA BERSAMA ANDA.

TokBatin X berkata...

Hai silabu... tokbatinsenoi tu sesat ka? ish.. ish... Hang pi ghaya cina jugak ka?

Ali Abdullah berkata...

salam,

Orang sesat mana mengaku dia sesat. Tokbatinsenoi, ko tak layak buat cerita pasal tuhan.. Ko hidup tidur dengan mimpi pun disebabkan Allah izinkan.. Apalagi bila ko mati besok sebagai seorang kufur.
Apakah ko tak pernah terfikirkah pejalanan mati ko besok pasti ada sesuatu yang lebih nyata lagi?

Panglima pergi bercuti sempena orang cuti, anak2 cuti, sekolah cuti, tempat kerja semua cuti. Bukan bermakna dia tu sambut perayaan tu... kalau nak pekenakan orang ingat dulu diri sendiri itu SESAT.. sungguh JAHANAM KO NI!!!!!

Weh TokbatinSesat - SUNGGUH JAHANAM KO!!!! JAHANNAM!!!! Tak patut aku bercakap ngan iblis, takut sial pulak nasib aku besok.

Panglima Perang Cyber berkata...

salam.

sungguh tak sangka tokbatinsenoi ada juga jenguk blog saya.

apai : jgn emosi...

relakslah...saya tak rasa apa apa dengan sapaan 'mesra' tokbatin.

moga kita juga tidak sesat dalam zulumat ( gelap ) atau sesat dalam cahaya..

TokBatin X berkata...

Salam Apai Ngelai,
Hang maghah ka? Jangan naik daghah noh.. nanti sakit jantung, daghah tinggi, kena stroke pulak daa.. Ikut jer nasihat Panglima Cyber... relax.. relax.. tarik nafas.. jangan kelang-kabut noh..

Tai berkata...

kepada Apai, hang toksah dok peduli kat tok batin paranoik tu. Buat macam aku. Tengok apa aku buat kat pembangang yang kata kat aku kat blog panglima ni.

Panglima Perang Cyber
has left a new comment on the post "
Salinan report blog sesat di laman JAKIM":

salam.

sungguh tak sangka tokbatinsenoi ada juga jenguk blog saya.

apai : jgn emosi...

relakslah...saya tak rasa apa apa dengan sapaan 'mesra' tokbatin.

moga kita juga tidak sesat dalam zulumat ( gelap ) atau sesat dalam cahaya..

Cari Blog Ini

Translate