Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

01 Disember 2008

Cerita I dan II - Kisah Saiful dan Yahoogroups kita


Semalam Saiful datang lagi !

Namun Sumandak, Hang Tuah dan MeetUncleShah telah melayan Saiful yang mengaku dia fool...

Saya kebetulan ada ramai tetamu di rumah, rasa kesal kerana tidak dapat menyertainya.

Sekali tengok macam tak betul lagi otak Saiful. Jika lihat imej pun dia ada kata dia fool...

Syabas kepada ahli BPN yang sabar menghadapi si Saiful ini..

Ketinggian emosi dan akal akan menjadikan kita disegani kawan dan dihormati oleh lawan.

Sedikit sedutan chatting antara team kita dengan si pengacau Saiful semalam ....


cerita II

Saya telah membuka yahoogroups pagi ini dan sudah ada 13 member sejak dilancarkan semalam dan sudah ada 5 tajuk atau email dihantar dan dibalas oleh ahli.



Saya menyeru semua ahli BPN dapat menyertai mailing list ini dan menggunakannya sebaik dan semaksima mungkin bagi tujuan memperkasakan AGAMA BANGSA DAN NEGARA kita..

Setakat ini saya dan CheMoq menjadi pengendali / moderator mailing list tersebut dan apa apa masalah dan aduan boleh diberikan kepada salah seorang dari kami..


Sekian untuk makluman semua Sahabat Blogger Pembela Negara..

6 ulasan:

Jeepers Creepers berkata...

adehh sapelah budak saifol ni yek hehehe

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum... :-)...
:-)) who is pahlawan bugis?

Tai berkata...

Aku ingatkan Saiful yang kena dengan DSAI tu. Rupanya bukan.

ڤنا مينڠ / PENA MINANG berkata...

Den dengan raso rondah diri dan raso bertanggung jawab dalam menguatkan penyatuan bangso ingin memohon join Pasukan ini bleh tak????

Panglima Perang Cyber berkata...

siapa kato tok leh nyor ???

ada masa tengok ID YM saya dan add di YM saudara.

tq

perunding berkata...

tuan panglima,
pening kepala dgn saiful.?
gitulah kami kat siasah.
dia memang suka provoke orang.
dia bukan dari group kami.
refer tu azizah.

Cari Blog Ini

Translate