Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

23 November 2008

Blogger Penyapu Lidi yang baru faham Erti Blogger Pembela Negara




Mulanya saya dapati ada komen tidak menarik dan lebih kepada salah anggap di blog penyapu lidi ( gambar atas ).

Namun selepas itu saya dapati dia memahami menerusi penerangan di ruang komen yang saya letak. Dan juga di blog saya sendiri.


Selepas itu beliau datang menghubungi saya melalui YM dan nampaknya beliau antara neutral people walaupun mengaku 80% mengkritik kerajaan.



Apa yang menariknya beliau sanggup menarik balik kata katanya tentang usaha BPN dan menyiarkannya kembali di blog beliau di atas.

Saya doakan dia akan sertai team kami ini sampai bila2...

6 ulasan:

tepet berkata...

erk tuan panglimo.....

niat den bukan bermusuh.. mungkin pandangan,fahaman dan pegangan politik kito berbeza.. den memang bukan pro kepado BN tapi den bukan jugo kipas susah mati PR..

tentang posting den tu... den cuma nak tahu misi dan visi tuan.. kalau yang MSK buat Kerajaan maya saya faham tujuan mereka...dan den ado mintak pendapat tuan nobisha tentang posting den.. kerana pado mulonyo kek mato den... den hanya nampak unsur puak puak antara blogger... bila ujud nya KERAJAAN MAYA & BPN ni...

sesungguh nya tujuan den nak jadi pemerhati dalam BPN tuan untuk den memahami dan belajar tentang keadaan politik malaysia..... bukan nak jadi mato mato aka informer bagi PR

mohon maaf jika tuan salah paham dongan niat den...

Panglima Perang Cyber berkata...

tak adolah...saya tak fikir macam tu.

kita nak bina blogger berani berhujah dan berdebat.

melalui team dan sidang maya yang kita buat.

kita nak biarkan fakta mengatasi emosi dan ikut ikutan kita.

tq komen...

jemput lg dtg ke persidangan blogger.

kita kena kawan sesama agama !!!

Che Moq™ berkata...

salam,

betul tu pang5,kena masuk dahulu berkonferensi bersama kami baru bloggers akan faham kerana BPN masih baru dan di dalam perancangan untuk ditambah baikkan dengan idea2 semua blogger yang sayangkan islam dan melayu.

Cheguman berkata...

Tahniah Panglima dan Chemoq kerana akhirnya berjaya menjadikan BPN menjadi kenyataan.

Jurus pertama penubuhan BPN sudah selesai.

Sekarang kita masuk jurus kedua dalam memperkasakan BPN.

Selamat berjuang.

Panglima Perang Cyber berkata...

Nobisha baru chat dgn saya. Sedia jadi MOD untuk sidang blogger..

MOD kita tukar tukar..sy jadi tuan speaker sahaja

Ada masa Cheguman jadi MOD ok?

p/s :Jurus tu 'dalam' maknanya hehe

Tanpa Nama berkata...

kita tak perlu bermusuh kerana lain pahaman politik,tetapi kelainan pahaman politik sebenarnya menjadikan kita unik dan saling kenal-mengenali pendirian masing-masing dan yang penting yang benar tetap benar dan yang salah tetap salah tidak kira dari pihak kerajaan or PR....

Cari Blog Ini

Translate