Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

26 Mei 2008

E- Refferer - statistik tempat asal datang pengunjung

Saya menjelajah blog blog yang ada di alam siber dan menemui kaedah menjejaki dari mana pengunjung blog datang. Saya mendaftar dan alhamdulillah dapat meletakkannya di blog ini.

Ini memudahkan saya mengenal pasti saluran mereka datang ke blog ini di samping mengetahui berapa banyakkah blog yang telah menglinkan blog saya di blog mereka.

Ia juga menjadikan link link yang ada di ruang e-refferer satu cara mempromosi blog mereka dan kedua dua pihak akan dapat faedah yang besar hasil perkongsian ini.

apa pun, ia meluaskan lagi jaringan dan juga link link yang boleh disambung sendiri oleh blogger lain dengan syarat mereka meletakkan sama link saya di blog mereka.

Jangan lupa mendaftar nama dan blog serta email kepada Yahoo Groups Alif Ba Ta yang baru memiliki 3 member setakat ini.

Menyedihkan ! kerana kita masih leka lagi dengan perkara lain sedangkan kita sudah tiada masa lagi.

1 ulasan:

Yusmir Yusop berkata...

Teruskan membidik dengan tepat ya panglima.Blogger2 ni masih sibuk mungkin.senang mencapai mereka melalui laman friendster dan facebook.

Cari Blog Ini

Translate